Hantu dan gelap

Orang kata… kalau gelap ada hantu.

Di ofis FM ni pun ada ura-ura yang kata pernah nampak hantu… So bila malam jer semua pekerja takut la nak lepak sorang-sorang kat ofis. Tapi bila siang tak pulak… Hantu ada waktu malam jer eh?

Sebenarnya kita takut dengan hantu, atau takut dengan gelap?

Kes aku plak selalu macam ni. Waktu nak tidur malam, aku selalu terbayangkan hantu. Hantu bertengek atas syiling la, berdiri tepi bilik la.

Tapi aku fikir balik, aku ni rabun, aku tak nampak pun hantu tu… Hantu jer nampak aku… Haha… (nak tido tak pakai spek!)

-Pembur Hantu: Realiti Metafizik-

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s