Hantu dan gelap

Orang kata… kalau gelap ada hantu.

Di ofis FM ni pun ada ura-ura yang kata pernah nampak hantu… So bila malam jer semua pekerja takut la nak lepak sorang-sorang kat ofis. Tapi bila siang tak pulak… Hantu ada waktu malam jer eh?

Sebenarnya kita takut dengan hantu, atau takut dengan gelap?

Kes aku plak selalu macam ni. Waktu nak tidur malam, aku selalu terbayangkan hantu. Hantu bertengek atas syiling la, berdiri tepi bilik la.

Tapi aku fikir balik, aku ni rabun, aku tak nampak pun hantu tu… Hantu jer nampak aku… Haha… (nak tido tak pakai spek!)

-Pembur Hantu: Realiti Metafizik-

Leave a Reply

