Yasmin Ahmad dan pendedahan Kosmo!

kosmo

hari ini Kosmo! dengan bangganya menyiarkan artikel mengenai arwah Yasmin…Daripada Pemain Bola Kepada Pengarah Tersohor

aku ucapkan tahniah kepada editor dan wartawan akhbar tersebut kerana memuatkan satu artikel yang boleh melonjakkan jualan akhbar berkenaan pada hari ini

aku marah? tidak

aku kecewa? tidak

habis apa yang aku rasa sekarang? aku hanya mendoakan agar wartawan dan editor artikel itu tidak diaibkan sedemikian rupa bila mereka meninggal dunia nanti, seperti mana mereka mengaibkan seorang insan yang bernama Yasmin Ahmad

Noktah.

One thought on “Yasmin Ahmad dan pendedahan Kosmo!

  1. aku setuju dgn ko nora…..
    sepatutnyer kita lebih sensitif dgn benda2 camni…..
    jgn fikir nk cari untung duniaaaa…sajer…..

Leave a Reply

