Hampir…

Lately rasa penat sangat. Terlalu banyak rasanya yang perlu difikirkan. Tidur lewat. Bangun awal. Shooting… Shooting… Ikut hati tak perlu lagi pergi shooting. Rasa tak larat dah… Mengejar dateline. Perlu dihantar 5 episod sebelum raya, tapi apakan daya hanya 3 sahaja termampu.

Mungkin kali pertama deal dengan channel 9, banyak betul yang aku tak tau.  Dari promo, commercial lead in, lead out, aku buat jer ikut suka… Tanya orang itu ok tak, ok tak… Jalan… Tapi sebenarnya macam tak ok. Mungkin ada masa lebih aku boleh buat lebih.Banyak part sebenarnya yang aku tak suka. Part itu dan part ini, mungkin aku ni tak cukup kreatif untuk berada dalam bidang kreatif ni.

Memandangkan episod pertama akan bersiaran pada 28 Sept ni, aku makin tak keruan. Semalam tanganku gatal menghantar emel kepada semua HOD untuk sama-sama memikirkan masalah aku ni. Base on 3 episod yang dah siap ni, memang berjalanan shooting akan mengambil masa yang lama, jadi jika hanya ada satu team yang bergerak aku sangat yakin, aku akan gagal!

Dua hari lagi, ada press conference untuk program ni, Al Barakah. Berdebar pulak rasanya. Rasa macam tak nak pergi pun ada… Nak kena beli tudung baru ni! Adush.

Leave a Reply

