Double trouble!

Asalnya 4 tiket untuk 4 orang… tapi hakikatnya kami pergi berdua sahaja, siapalah agaknya yang cancel tu yek? hehe

Gabungan mantap Search dan Wings ternyata tidak mengecewakan penonton yang datang ke  Bukit Kiara Equestrian untuk menyaksikan konsert Double Trouble. Walaupun hujan renyai pada petang sebelum konsert, tidak ada apa yang menghalang peminat setia rock tanahair untuk menyaksikan dua kumpulan gergasi ini. Walaupun aku bukanlah peminat setia rock, hakikatnya aku sangat terhibur.

Walaupun  usia dah hampir senja kedua-dua mereka sama hebat dan bertenaga. Mungkin hidup mati mereka dengan rock…

Aksi lawak Awie, die bawa sekali ke pentas… Berkali-kali Awie mendukung Amy yang ternyata lebih kecil darinya.

Amy yang lebih tenang, menyifatkan lagu Isabella seperti lagu negaraku.. Betul ke?

Bila dengar lagu ni aku teringat zaman kanak-kanakku.. Orang cakap lagu ni berhantu! Dan wujud hantu bernama Isabella. Hantu Isabella. Waktu kecik.. semua aku percaya. Bongok betul!Haha…(terpesong jap!)

Apapun memang konsert malam tu meletop! Kaki aku pun rasa nak tercabut sebab lama sangat berdiri… Tahniah kepada semua yang terlibat dalam konsert ini Wah konsert akan ke Johor pada Jun nanti… So orang Johor jangan ketinggalan!

Aku memilih untuk berdiri di belakang supaya senang keluar dan tak sesak nafas!

Leave a Reply

