REFRESH

Dulu aku selalu mengeluh… bila la nak dapat cuti panjang ni.. Asik kerja, kerja, kerja..

Bila la aku dapat duduk dekat kampung lama-lama macam masa belajar dulu.. At least seminggu

Sekarang ni nak cuti lama macam tu memang payah, al maklumlah dihimpit deadline!

Sekarang bila aku dah ada time, ada budget sikit, nak bercuti tak der orang pulak yang nak bercuti dengan aku…

Macam ni aku pergi bercuti sorang jer la nampaknya…

Sebelum aku sibuk semula.. aku perlu refresh! Computer pun kena refresh, ni kan pulak aku…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s