Stay up…

Di waktu ni saya masih lagi di ofis.. Macam-macam nak buat, tapi tak tau nak mula dari mane. Yang pasti semangat yang menyala di mesin editing, tapi editor dah balik pulak… Yer la, dah malam pun. Esk diorang kena kerja. Dateline semakin hampir…

Haha dateline. Yer dateline. Ngeri, tidopun tak lena. Mimpi-mimpi berbentuk kerja pun dah mula ke udara dalam tido. Kadang-kadang aku mimpi editing. Haha lawak jer.. Idea datang dalam mimpi…

Erm… nak tulis skrip mood tak der, tapi blog ader pulak! Hehe, blog ni menceceh jer lebih, sajer mengisi ruang untuk lebih padat.

Dan yang asik berkumandang di telinga aku ni lagu bila cinta, Fili. Lagi la buat mood aku dibuai-buai…

Tapi skrip harus disiapkan malam ini jugak! Chaiyok!!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s