Fanatik Korea…

Aku ni memang bukanlah fanatik cerita Korea ataupun band-band Korea. So that, of course.. aku memang tak amik port pun pasal band-band.. Aku pernahla bertemu beberapa orang peminat cerita Korea masa kat u dulu, tapi sekadar minat cerita ajalah.. Masa tu memang musim pun, drama Korea paling popular mase tu Autumn In My Heart. Aku tak penah tengok pun.. tapi aku tau lah serba sedikit pasal citer ni. Budak rumah aku dulu beli dvd, ada gak la aku tumpang layan..

Tapi terbaru aku jumpa house mate baru yang memang fanatik abis kat apa citer Korea ni.. Hari-hari kalau aku balik rumah dia bukak channel KBS, layan citer Korea, byk gak lah yang best… Aku tumpang layan jerk.. Dia ni bukan setakat layan citer jer, layan band.. byk betul band yang dia tau, siap nama ahli lagi. Bantal peluk pun pelakon Korea.. FB pun gambar artis Korea.. Laptop die jangan citer la.. Segalanya artis Korealah..

Dia rajin gak borak-borak dengan aku pasal artis Korea ni.. Semalam, rupanya dia keluar pukul 5 pagi untuk beli tiket Super Junior yang akan datang Malaysia bulan 3 ni. Harga tiket RM45o.  Katanya, ada yang beratur kat Sungei Wang dari pukul 7 petang semalam dan setahun aku kaunter tiket yang dibuka pukul 8.30 pagi tu.. Sanggup! Khabarnya, penganjur berjaya menjual 90% tiket. Itu baru pre sale.. Ramai betul peminat Super Junior ni rupanya yer…

Apapun aku menyokong artis-artis Korea ni, selagi cerita yang disampaikan tu ada message yang baik… Jom kita layan sikit lagu Super Junior yang meletup ni.. special utk you all, siap boleh karaoke!

 

Leave a Reply

