Kemudahan Bilik Penyusuan Ibu di Pasaraya

Bagi ibu-ibu yang masih menyusukan anak, tentu menjadi kebimbangan bila nak menyusukan baby. Macam aku la… walaupun sekarang ni macam-macam kaedah ade untuk memudahkan penyusuan baby seperti nursing cover, kita masih memikirkan lokasi yang bersesuaian. Actually walaupun Amsyar dah 8 bulan breast feed, aku masih malu nak susukan Amsyar kat depan orang. Tak confident walaupun dengan nursing cover. Dengan perangai die yang tak menyabo tu, kang aku kelam kabut free2 jer buat tiger show.

Tapi aku suke sangat dengan Aeon… sangat memahami. Kalau siapa yang blm tahu, Aeon menyediakan bilik untuk memudahkan pengurusan baby, contohnya dalam bilik ni lengkap dengan water heather untuk buat susu, ada ruang untuk tukar pampers dan paling best ade banyak bilik2 untuk susukan baby.  Sangat membantu para ibu untuk bershopping ye…

Sebenarnya aku pun baru tahu pasal benda ni walaupun aku dah byk kali pergi Aeon. Terbaru aku pergi di Aeon Alpha Angel, tempatnye bersih dan sangat selesa. Bagusnya kalau semua tempat macam ni…

image

image

image

image

Kadang2 baby fair pun takde tempat seselesa ni… dan salam aku ke Tesco tempatnye hampeh dan tak terjaga. Hari tu masuk kat KLIA 2 pun tak sebagus kt Aeon.
So aku bagi 5 bintang untuk Aeon dalam hal ni k! Amboi promote lebih… patut Aeon kena bayar aku ni! Lalalala…

Leave a Reply

