Betul ke kat menara 13 ada hantu?

Betul ke kat menara ada hantu? Penting ke nak tau… lupekan jer la.

Nampaknya blog aku ni tenggelam timbul… Kebusian menyelubungi diri… chewah, alasan!

Ok nak kongsi sikit. Minggu ni, minggu ke 2 aku back to school… semester ni, mcm semester yang lain jugak, amik 2 paper jer… Diam tak diam dah masuk semester ke 4. Kawan2 yang lain grad tahun ni, nampaknya aku and tv hijrah tim terlewat sikit ke sem satu lagi. Insyallah, kalau thesis lepas. Masalahnye tajukpun blm dpt approval. Jumpe supervisor pun tak lagi… camno tu.

Semester ni agak berbeza skt. Kami ade kelas kat menara level 13. Siapa yang biase dengan uitm mesti tau story2 scary kat lif menara tu kan. Ish, aku tak amik pot pun… tapi harini bile turn aku nak naik lif sorg mulalah aku scary mary.

Betul ke ada hantu kat situ… wallahualam. Apapun, kite tak kacau die, die tak kacau kite kot… yang penting pasang niat nak belajo. Kalau die nak join, jom la masuk kelas Dr Darus or Dr D.

Oklah tu jer nak merapu… bye.

Leave a Reply

